Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Τι κάνει σήμερα η Βίλμα Τσακίρη;

Γεννήθηκε στις Σέρρες. Το όνειρο του θεάτρου την έφερε μετά το τέλος του σχολείου στην δραματική σχολή του «Κυριαζή Χαρατσάρη» στη Θεσσαλονίκη από όπου αποφοίτησε το 1970. 


Συνεργάστηκε με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος για τέσσερα έτη, αμέσως μετά τις σπουδές στη σχολή. Στην Αθήνα, όταν κατέβηκε, συνεργάστηκε με αρκετούς ηθοποιούς. Έχει λάβει μέρος σε πολλές κινηματογραφικές ταινίες ( «Είκοσι γυναίκες κι εγώ» κ.ά. ) και τηλεοπτικές σειρές ( «Η τράπεζα», «Ένας μήνας και κάτι», «Η πολυκατοικία» κ.ά.).
Αυτή την περίοδο συνεργάζεται στο θέατρο Μπροντγουαίη με την Τζέσυ Παπουτσή και την Ίλια Λαμπρίδου στην παράσταση «Τρεις και μη χειρότερα».

Η Βίλμα Τσακίρη αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η παράσταση συνεχίζεται. Μέχρι την Καθαρά Δευτέρα θα βρισκόμαστε στην Αθήνα, μετά θα ακολουθήσει η Πάτρα και έχουμε σκοπό να πάμε στη Θεσσαλονίκη».

Η ηθοποιός δεν θέλει να κάνει σχέδια για το μέλλον. «Δεν κάνω σχέδια αυτή την περίοδο. Το μόνο που θέλω είναι να φτάσει το καλοκαίρι και να πάω στη Λούτσα να κάνω μπάνια», αναφέρει. Και σημειώνει ότι είναι μία πολύ δύσκολη περίοδος για τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με την υποκριτική. «Οι συμβουλές δεν πιάνουν για κάποιον που θέλει να γίνει ηθοποιός. Το διαπιστώνουν στην πορεία και φεύγουν αρκετά γρήγορα», υποστηρίζει. Και συμπληρώνει ότι είναι επηρεασμένη κι εκείνη από την κρίση. «Η κρίση με έχει επηρεάσει και στα οικονομικά μου αλλά έκανα και τεράστια προσπάθεια να είμαι ψυχολογικά εντάξει και να τονώνω και τα παιδιά μου και τα υπόλοιπα παιδιά. Τους λέω “μην το βάζετε κάτω, πόσα πια έχουμε περάσει σε αυτή τη χώρα”», λέει στο newsbeast.gr.

Στον ελεύθερό της χρόνος της αρέσει να ράβει για τα εγγόνια της και όχι μόνο. «Τώρα, τους έφτιαξα αποκριάτικες στολές. Μου αρέσει επίσης να παίζω μπιρίμπα, μου αρέσει να καλλιεργώ τη γη. Έχω το σκυλί μου, τη Μαρκέλλα, που την φροντίζω και ασχολούμαι διαρκώς μαζί της. Τη βρήκα στο δρόμο της Αγίας Μαρκέλλας, την πήρα από το δρόμο και γι’ αυτό της έδωσα αυτό το όνομα. Πάντα έπαιρνα σκυλιά αδέσποτα και τους έδινα ένα σπίτι. Τα φρόντιζα», υποστηρίζει και τάσσεται κατά της τροποποίησης του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που μιλά για θανάτωση των αδέσποτων, υποστηρίζοντας ότι: «Δεν είμαι υπέρ της θανάτωσης κανενός, εκτός των παιδεραστών. Οι παιδεραστές δεν πρέπει να έχουν καμία χάρη».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου