Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Τι κάνει σήμερα η Βέτα Μπετίνη;

Βέτα Μπετίνη: Ηθοποιός, στιχουργός, κειμενογράφος, tv persona. Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τους ρόλους της δίπλα στον Στάθη Ψάλτη. Και συγκεκριμένα στην ταινία «Καμικάζι αγάπη μου» που τον… πλησίαζε για να τον… δελεάσει.
 

Η Βέτα Μπετίνη, που έκανε πολλούς να γελάσουν, κατάφερε να συγκινήσει για περισσότερα από 20 χρόνια όχι μόνο με την υποκριτική της ικανότητα ως «Θηλυκός Τσατσένκο» αλλά και μέσα από την πένα της. Δεν είναι τυχαίο ότι έγραψε τους στίχους του τραγουδιού «Μη γυρίσεις» μαζί με τους αδερφούς Κατσιμίχα και άλλα πολλά. 

Γνώρισε τον Σωτήρη Μουστάκα και μαζί του έκανε πολλές παραστάσεις, έκανε τηλεόραση και θέατρο και φυσικά έπαιξε στις πρώτες βιντεοταινίες. 

Αυτή την περίοδο η Βέτα Μπετίνη, όπως λέει μιλώντας στο newsbeast.gr, έχει απομακρυνθεί από την ενεργό δράση της υποκριτικής για χάρη της εγγονής της. «Έχω γίνει γιαγιά και περνάω υπέροχα με την εγγονή μου. Είναι τεσσάρων ετών σήμερα και έχει πάρει το όνομά μου», λέει. Και ξεκαθαρίζει ότι παρά τους υψηλούς δείκτες ανεργίας, της γίνονται ακόμη προτάσεις, τις οποίες απορρίπτει. «Εγώ δεν κάνω τίποτα. Αρνούμαι όλες τις προτάσεις που μου γίνονται. Βεβαίως, μου γίνονται προτάσεις. Σε κάθε σεζόν μου γίνονται δύο, τρεις, τουλάχιστον, αλλά δεν με ενδιαφέρουν», υποστηρίζει.

Η γνωστή ηθοποιός γράφει στίχους ακόμη αλλά δεν τους δίνει σε κανέναν. «Γράφω και στίχους και ένα βιβλίο που θα ήθελα κάποια στιγμή να εκδώσω, αλλά χρειάζεται δουλειά αφού δεν το έχω τελειώσει ακόμη. Επίσης, σκέφτομαι να εκδώσω και ένα βιβλίο με τους στίχους μου», αναφέρει. 

Με την οικογένειά της διατηρούν ένα μαγαζί με κρυστάλλους στην κεντρική πλατεία της Νέας Σμύρνης, στο οποίο εργάζονται η κόρη της με τον σύζυγό της. Έτσι, η ηθοποιός, προσέχει διαρκώς την εγγονή της. 

Παρακολουθεί όμως και τούρκικα σήριαλ. «Βλέπω τον Σουλεϊμάν, αυτό τον βλάκα, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το βιβλίο», λέει, σημειώνοντας ότι «Τα παιδιά που διαμαρτύρονται για τα τούρκικα σήριαλ, έχουν δίκιο, γιατί χάνουν τη δουλειά τους. Εντάξει, πρέπει να σταματήσουν να είναι πια τόσα…».

Θυμηθείτε μία από τις ταινίες που συμμετείχε

 

Και υποστηρίζει ότι: «Αν οι νέοι θέλουν πολύ να γίνουν ηθοποιοί, τότε να ασχοληθούν. Μπορεί να μην υπάρχουν πολλές δουλειές, αλλά, το φαινόμενο αυτό της ανεργίας δεν υπάρχει μόνο στο χώρο μας. Ευκολίες δεν υπάρχουν σήμερα πουθενά» και καταλήγει ότι η κρίση έχει επηρεάσει τους πάντες. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου