Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Τι κάνει σήμερα ο Ντάνος Λυγίζος;

Είναι ένας από τους θρυλικούς παρουσιαστές της κρατικής τηλεόρασης αλλά και πάρα πολύ καλός ηθοποιός. Ο Ντάνος Λυγίζος ξεχώρισε μέσα από την εκπομπή «Candid Camera» με την Μπέττυ Λιβανού αλλά και αργότερα, στα χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης, με το χιουμοριστικό σόου «Όχι τα νέα του ΑΝΤ1» με την Ελένη Ράντου και πολλές ακόμη δουλειές στο θέατρο και όχι μόνο.
 

Όμως, είχε μία μανία που δεν έλεγε με τίποτα να κόψει παρά τις αλλεπάλληλες συστάσεις από τους γιατρούς του. Αυτή ήταν το τσιγάρο που του δημιούργησε χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια με αποτέλεσμα να μη μπορεί να αναπνεύσει. Έτσι, η πνευμονολόγος του, του συνέστησε να φύγει από το καυσαέριο της πόλης και να πάει να μείνει σε ένα μέρος με καθαρό αέρα. 

Ο ηθοποιός άφησε το σπίτι του στο Χαλάνδρι και μετακόμισε στη «Σκέπη Πρόνοιας» στην Παιανία. Επέλεξε τη φροντίδα μιας στέγης γερόντων και όπως λέει στο newsbeast.gr δεν του λείπει τίποτα από τη ζωή που έκανε στο σπίτι του.

«Είμαι στη Σκέπη Πρόνοιας τέσσερις με πέντε μήνες τώρα. Προσπαθώ να αναπνεύσω. Έχω ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα υγείας και το έχω γιατί εγώ δεν είμαι σοβαρός. Δηλαδή, επέμενα να καπνίζω όταν οι γιατροί μου υποδείκνυαν να το κόψω», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Και επισημαίνει: «Ήρθα εδώ γιατί χρειαζόμουν καθαρό αέρα. Έκανα αυτό που μου υπέδειξε και η πνευμονολόγος μου. Άλλωστε, δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος. Εδώ έχω προσωπικό που με φροντίζει. Είναι σαν ένα ξενοδοχείο και έχω και ιατρική βοήθεια. Σπίτι θα ήμουν μόνος μου. Αφήστε που δεν ξέρω και να μαγειρεύω και εδώ έχει πολύ καλό φαγητό».

Ο Ντάνος Λυγίζος βγαίνει όποτε θέλει για να πάει μία βόλτα. Έχει και το αυτοκίνητό του εκεί και κάνει μία φυσιολογική ζωή. Όποτε μπορούν, πηγαίνουν και αρκετοί φίλοι του για να τον επισκεφθούν. Ένας από αυτούς είναι και ο Δάνης Κατρανίδης αλλά και πολλοί συγγενείς του.

Είναι μόνος στη ζωή, παιδιά δεν απέκτησε, κατ’ επιλογή και έτσι πάντα με το χιούμορ που τον διακρίνει πορεύεται μέχρι τώρα στη ζωή. 

 

Παντρεύτηκε δύο φορές. Την πρώτη με τη δημοσιογράφο, Έλλη Ευαγγελίδου και τη δεύτερη φορά με την Ντάντι Σαλιβέρου. «Παντρεύτηκα μόνο δύο φορές», λέει. Και γελώντας αναφέρει: «Έπρεπε να με είχαν περιλάβει οι γυναίκες μου. Ήμουν λίγο σκανδαλιάρης».

Πάντως, παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλοί συνάδελφοί του, εκείνος αποτελεί εξαίρεση αφού έκανε πολύ καλό κουμάντο στη ζωή του. «Πενήντα επτά χρόνια τώρα η ενασχόλησή μου ήταν η θάλασσα. Είχα 7 με 8 σκάφη μέχρι σήμερα και όλα τα είχα ονομάσει “Καλυψώ”. Έτσι, έλεγαν τη γιαγιά μου γι’ αυτό», λέει. Και τονίζει: «Η αγάπη μου ήταν και είναι η ιστιοπλοΐα, η αγωνιστική ιστιοπλοΐα, το σκάφος μου το έχω ακόμη και είναι αραγμένο στην Πάτρα».

Βέβαια, η τηλεόραση δεν θα μπορούσε να μην έχει κατά νου και την τηλεόραση. «Φυσικά και μου λείπει η τηλεόραση αλλά πρέπει να προσαρμοστώ στο πως είμαι. Στην κατάσταση της υγείας μου. Πρέπει να βεβαιωθώ ότι είμαι τελείως καλά για να κάνω κάτι. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι το ραδιόφωνο. Αυτό μπορεί να γίνει και από το δωμάτιό μου. Είναι πολύ εύκολο», αναφέρει. 

Και καταλήγει: «Δεν θα απέτρεπα κανένα νέο από αυτό το χώρο. Αλλά αυτό που είναι σημαντικό είναι να έχει να πει κάτι ο άλλος. Δεν μπορούν όλοι να έχουν το ταλέντο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου