Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Τι κάνει σήμερα η Χριστίνα Μαραγκόζη;

Η Χριστίνα Μαραγκόζη γεννήθηκε στην Καβάλα. Σπούδασε ηθοποιία σε δραματική σχολή της Αθήνας και στη συνέχεια ασχολήθηκε για ένα μικρό χρονικό διάστημα με το παιδικό θέατρο. Την κέρδισε όμως το τραγούδι.


Έκανε τα πρώτα της βήματα στη δισκογραφία το 1987 και από τότε έκανε πάρα πολύ καλές δουλειές. Συνεργάστηκε με σημαντικούς δημιουργούς της ελληνικής μουσικής όπως για παράδειγμα τους Γιάννη Σπανό, Τάκη Σούκα, Χρήστο Νικολόπουλο, Μανώλη Ρασουλή και πολλούς άλλους. 

Το τελευταίο διάστημα όμως δεν εμφανίζεται συχνά. Κι αυτό διότι έχει επιλέξει να περνά πολύ χρόνο με την οικογένειά της. Όπως λέει στοnewsbeast.gr, η Χριστίνα Μαραγκόζη αυτή την περίοδο ετοιμάζει τη νέα της δισκογραφική δουλειά. «Ψάχνω τραγούδια για το νέο μου δίσκο. Δεν ξέρω όμως πότε θα είναι έτοιμος. Χρειάζεται δουλειά ακόμη», αναφέρει χαρακτηριστικά.

 

Τις προηγούμενες ημέρες η Χριστίνα Μαραγκόζη μαζί με την οικογένειά της έκανε τις διακοπές της στην Καβάλα, από όπου και κατάγεται η τραγουδίστρια. Όμως, από σήμερα μέχρι και τα τέλη Αυγούστου θα βρίσκεται στη Σκιάθο, όπου ο σύζυγός της, Θάνος Αϊβαλιώτης, δραστηριοποιείται επαγγελματικά. 

Στον ελεύθερό της χρόνο η τραγουδίστρια γυμνάζεται αρκετά και της αρέσει να ζωγραφίζει. Έχει σταματήσει να έχει αρκετές δραστηριότητες αφού έχει αφοσιωθεί στην οικογένειά της. «Έχω μια κόρη, 8,5 ετών, την Εβίτα μου και θέλω να είμαι διαρκώς μαζί της. Τίποτα δεν θα αλλάξει τις στιγμές που περνάω με το παιδί μου», συμπληρώνει.

Όμως, λατρεύει και τη μουσική, που είναι το επάγγελμά της, χωρίς ωστόσο, αν και από τις πιο έμπειρες του χώρου, να θέλει να συμβουλεύσει τους νέους. «Δεν μ’ αρέσει να συμβουλεύω τους νέους με τι θα ασχοληθούν. Είναι πολύ υποκειμενικές οι γνώμες και εγώ δεν θα ήθελα τα νέα παιδιά να κάνουν λάθος. Όμως, όσοι αγαπούν το τραγούδι, να το παλέψουν», λέει. Και δεν θέλει να σχολιάσει τα της κρίσης καθώς, όπως καταλήγει, κανείς δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου