Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Μηταράκης: Γιατί παραιτήθηκα


Με δήλωση απαντάει στον Γιάννη Σγουρό ο Νότης  Μηταράκης, με αφορμή τις δηλώσεις του Περιφερειάρχη Αττικής για την παραίτησή του από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής.
Ο κ. Σγουρός σχολιάζοντας την παραίτηση του κ. Μηταράκη είχε επισημάνει ότι είναι αντίθετος στις παραιτήσεις μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι "όταν απευθυνόμαστε στο λαό, πρέπει και να τιμάμε την ψήφο του". 
"Με έκπληξη πληροφορήθηκα από τον τύπο τις δηλώσεις του κ. Σγουρού για την παραίτηση μου από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής. Σέβομαι απόλυτα τους πολίτες της Αττικής που με εξέλεξαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Όμως, η μετέπειτα εκλογή μου στη Βουλή, ως Βουλευτής Α' Αθηνών και ο ορισμός μου στη θέση του Υφυπουργού Ανάπτυξης, δυσχεραίνουν την άσκηση των εν λόγω καθηκόντων, καθώς και την εκπλήρωση των υποχρεώσεων μου στην Περιφέρεια", τονίζει ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. 
"Φιλοδοξία μου δεν είναι να είμαι πολυθεσίτης και να σωρεύω αξιώματα στο πρόσωπο μου. Γνωρίζω και να παραμερίζω, προκειμένου άξια στελέχη, που έχουν την λαϊκή νομιμοποίηση, να προσφέρουν σε καθημερινή βάση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της Περιφέρειας. Με βάση τα παραπάνω, είμαι βέβαιος ότι ο κ. Σγουρός θα επαναξιολογήσει τις θέσεις και τις απόψεις, που έσπευσε να διατυπώσει μετά την παραίτηση μου", προσθέτει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου