Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Ο Σ. Ψάλτης μίλησε για το πρόβλημα υγείας του

«Είχα ξεγράψει τη ζωή μου. Απλά σκεφτόμουν το Χριστινάκι μου, αυτό το αθώο πλάσμα, αυτό το παιδί με όλα αυτά τα χαρίσματα που έχει, πώς θα το αφήσω απροστάτευτο», είπε ο Στάθης Ψάλτης στο περιοδικό Λοιπόν.
 

Ο ηθοποιός μίλησε για τη δύσκολη στιγμή της ζωής του, όταν μπήκε στο νοσοκομείο, αντιμετωπίζοντας μια πολύ σοβαρή κατάσταση.

«Παρακαλούσα το Θεό να μου δώσει λίγα χρόνια ζωής, να της μάθω ακόμη πώς να αντιμετωπίζει τους ανθρώπους και, ειδικά μέσα σε αυτό το επάγγελμα, πώς να ελίσσεται και πόσο σωστή πρέπει να είναι. Ευχαριστώ το Θεό που μου έδωσε τη ζωή και συνεχίζω να συμβουλεύω το Χριστινάκι, που είναι η μεγαλύτερη σύντροφος που έχει περάσει από τη ζωή μου», περιγράφει και συμπληρώνει: «Παρακαλούσα το Θεό να μου δώσει ζωή για να της δώσω ακόμη περισσότερα». 

Όσο για το πώς αντιμετώπισε το πρόβλημα της υγεία του λέει: «Δεν ήταν υπερκόπωση, κάτι χειρότερο ήταν. Κλείστηκε σε μια κλινική και δεν έδωσα το δικαίωμα σε κανέναν να μάθει που είμαι. Ήταν μια μεγάλη, δύσκολη στιγμή της ζωής μου, την οποία βίωσα και δεν έδωσα το δικαίωμα σε κανένα τηλεοπτικό μέσο, γιατί είχα απαγορεύσει να μάθουν πού είμαι και γιατί».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου