Σάββατο 26 Μαΐου 2012

«Ο πατέρας μου αρνείται τη Δημοκρατία»


«Η χώρα δεν πρέπει να παραδοθεί στην Αριστερά» είπε ο Θάνος Πλεύρης στον Real fm και την Κάτια Μακρή.
Ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ μιλώντας για την αποχώρησή του από το ΛΑΣΟΣ τόνισε ότι «λειτούργησα θεσμικά και συμμετείχα στα όργανα του ΛΑΟΣ, εισηγήθηκα την πρόταση για συνεργασία και έχω τη συνείδησή μου ήσυχη».

«Είναι δύσκολο για εμάς που συνδεόμασταν με τον πρόεδρο, αλλά είναι βαριές οι κατηγορίες και άδικες Ο ΛΑΟΣ έχει πάρει βουλευτές άλλων κομμάτων, το να βάζουμε όρους προδοσίας και αποστασίας είναι εκτός πραγματικότητας. Θα είχα υποβάλει μήνυση για το θέμα των καταγγελιών για χρηματισμό του Γιώργου Καρατζαφέρη εναντίον μου, εάν το έλεγε οποιοσδήποτε άλλος» είπε ο Θάνος Πλεύρης.
«Είναι τιμητικό για τον πατέρα μου που τον επαναφέρει ο Γιώργος Καρατζαφέρης ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας. 'Εχω διαφωνήσει με τον πατέρα μου στο κομμάτι της άρνησης της δημοκρατίας που χαρακτηρίζει τον ίδιο. Η παρουσία του πατέρα μου έχει στόχο να απευθυνθεί σε ένα σκληρό ακροατήριο» είπε ο Θάνος Πλεύρης.
«Ο πατέρας μου έχει γράψει βιβλίο για την άρνηση του Ολοκαυτώματος. Τον υπερασπίστηκα στο δικαστήριο, Υπερασπίστηκα το δικαίωμά του να εκφράζει το δικαίωμά του να υποστηρίζει τις απόψεις του αλλά όχι ότι την άρνηση του ολοκαυτώματος» κατέληξε ο Θάνος Πλεύρης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου