Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Τι κάνει σήμερα ο Γιάννης Γαλάτης;

Ο Γιάννης Γαλάτης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1946. Όταν τον ρωτούν την ηλικία του, δεν την κρύβει… Όμως, υπάρχουν φορές που απαντά: «Διαλέξτε και πάρτε, από 18 ετών μέχρι 108». Κι αυτό το κάνει γιατί θέλει να πει ότι δεν έχει ηλικία, διότι θεωρεί ότι οι πραγματικές ηλικίες βρίσκονται μόνο στα πιστοποιητικά.
 

Τη δεκαετία του ΄60 άρχισε να κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο της μόδας. Με τη βοήθεια της Έφης και του Στάθη Παντελάκη άνοιξε βιοτεχνία, η οποία σύντομα άρχισε να δραστηριοποιείται εκτός από την Ελλάδα και την Κύπρο και στη Γαλλία, τις ΗΠΑ, τη Γερμανία κ.ά. Γι’ αυτό και ο Γιάννης Γαλάτης, ειδικά τη δεκαετία του ’70 αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα ονόματα της εποχής του στον ελληνικό χώρο κι αυτό γιατί έντυσε τις περισσότερες διάσημες της εποχής του. 

Παντρεύτηκε τρεις φορές και έχει αποκτήσει δύο παιδιά: τον Αίολο και την Κατερίνα, όμως, ποτέ δεν άφησε την οικογένειά του να εκτεθεί στα φώτα της δημοσιότητας με τον τρόπο που εκείνος το έκανε ειδικά τα τελευταία χρόνια. 
Σήμερα, όπως λέει στο newsbeast.gr, μένει εφτά μήνες στη Μύκονο και τον υπόλοιπο καιρό τον περνά στο σπίτι του στην Πλάκα. «Δεν σκέφτηκα ποτέ να φύγω από τη Μύκονος γιατί είναι ο τόπος που γεννήθηκε η οικογένειά μου. Και δε θα αφήσω ποτέ την ιδιαίτερη πατρίδα μου!», λέει χαρακτηριστικά. 

Όπως παραδέχεται αν και έχει πάρα πολλά σπίτια, δεν υπήρξε ποτέ ματαιόδοξος στη ζωή. «Ήθελα μόνο να σώσω παραδοσιακά σπίτια. Όλα αυτά, για να διατηρηθούν, χρειάζονται χρήματα και φοβάμαι ότι δεν θα τα καταφέρω. Και γι’ αυτό φοβάμαι ότι θα πρέπει να τα πουλήσω για να τα κάνουν κι αυτά πολυκατοικίες». 

Αν και στάθηκε τυχερός στη ζωή και κατάφερε να δημιουργήσει πολλά πράγματα, όπως αναφέρει, θα μπορούσε να ζήσει και στην φτώχεια. «Θα μπορούσα να ζήσω και έτσι. Και ξέρετε γιατί; Γιατί έχω ζήσει τη φτώχεια. Έκανα μέχρι και πέντε δουλειές για να τα βγάλω πέρα. Και το βράδυ ζωγράφιζα», σημειώνει.

Φέτος, ο Γιάννης Γαλάτης γιορτάζει πενήντα ολόκληρα χρόνια στο χώρο της μόδας και με αφορμή αυτή τη μέρα θα παρουσιάσει τα συλλεκτικά φορέματα που δημιούργησε για όλες τις διάσημες. «Θα γιορτάσω τα πενήντα χρόνια και θα αποχαιρετήσω τη μόδα μιας και ο κόσμος πλέον δεν αγοράζει πολλά ρούχα», λέει. Και προσθέτει: «Έτσι, θα αφοσιωθώ στο παιδικό μου όνειρο που δεν είναι άλλο από τη ζωγραφική».

Αν και πικραμένος, όπως λέει, από τον τρόπο που του φέρθηκαν τα ΜΜΕ, εκείνος συνεχίζει να μην κρατά κακίες. «Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μέσα μου έχω πολλά αποθέματα αγάπης, είμαι ένας άνθρωπος που γεννήθηκα και εισέπραξα αγάπη, την οποία μου αρέσει να μεταδίδω στους γύρω μου, να τη σκορπάω σαν δώρο».

Αυτή την περίοδο πάντως ο σχεδιαστής που κατάφερε πολλά πράγματα στη ζωή του, ετοιμάζεται να αφήσει το χώρο της μόδας αλλά δεν τον πειράζει. «Έχω να ασχοληθώ και με το κτήμα μου και με τα ζώα μου που υπεραγαπώ. Θα βρω πράγματα να κάνω. Άλλωστε, υπάρχει και η ζωγραφική», λέει. Όμως, παρά τα πράγματα που κατάφερε στη ζωή του, το πιο σημαντικό για εκείνον παραμένει η οικογένειά του, που διαφύλαξε από τα φώτα της δημοσιότητας. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου