Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Νότης Μηταράκης - Στην πρώτη γραμμή, στην Α΄ Αθηνών (ΝΔ)


Φίλες και Φίλοι,

Είμαι ένας νέος άνθρωπος που αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά με την πολιτική. Σε μια εποχή που, δυστυχώς, πολλοί αναγκάζονται να αναζητήσουν μία καλύτερη τύχη στο εξωτερικό, επέστρεψα στην Ελλάδα, θεωρώντας ότι μπορώ να προσφέρω με τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου.


Μετά τις σπουδές μου παρέμεινα στο εξωτερικό και εργάστηκα σκληρά, για δώδεκα χρόνια, στην πραγματική οικονομία, κάτω από δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες. Είμαι αυτοδημιούργητος, δεν είμαι επαγγελματίας της πολιτικής. Ούτε σκοπεύω να γίνω.

Γνωρίζω πολύ καλά ότι η καθημερινότητα για τον πολίτη γίνεται όλο και πιο δυσβάσταχτη. Τα προβλήματα είναι πολλά. Δεν είναι, όμως, άλυτα. Σήμερα καλούμαστε να εργαστούμε εποικοδομητικά για την οικονομική, κοινωνική και εθνική προοπτική του τόπου μας. Βάζοντας, όμως, στην πρώτη γραμμή το ήθος, τις γνώσεις και την ικανότητα.


Στις εκλογές της 6ης Μαΐου οι πολίτες, με την απόφασή τους, θα καθορίσουν το μέλλον της Ελλάδας και των Ελλήνων. Αντιλαμβάνομαι την απογοήτευση, ίσως και τον θυμό τους για τους πολιτικούς και την πολιτική. Αυτό, όμως, δεν πρέπει να οδηγήσει σε «άγονες» επιλογές. Πρέπει να μας πεισμώσει για να πετύχουμε μια ουσιαστική ανανέωση.

Σε αυτήν τη μεγάλη και δύσκολη προσπάθεια δηλώνω «παρών» στην πρώτη γραμμή, στην Α΄ Αθηνών με τη Νέα Δημοκρατία. Η 7η Μαΐου πρέπει να μας βρει ενωμένους και με πίστη, δύναμη και ελπίδα να προχωρήσουμε μπροστά για τις μεγάλες αλλαγές και ανατροπές. Γι’ αυτό σας καλώ να αγωνιστούμε όλοι μαζί.

Η Ελλάδα θα τα καταφέρει!
Σας ευχαριστώ θερμά

Νότης Α. Μηταράκης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου